تصادف مرگبار پراید و پیکان وانت در بردسکن ۳ کشته برجای گذاشت (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف مرگبار در محور بردسکن - خلیل آباد با سه قربانی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) داروخانه‌ها با ۱۴۰۰ میلیارد چک برگشتی در آستانه ورشکستگی هستند پهبادهای آتش نشان جان ۶ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند+تصاویر حساب مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد از یک تا ۳ میلیون تومان شارژ شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معلمان آزاد با چه شرایطی می‌توانند در مدارس غیردولتی درس بدهند؟ زنگ خطر افزایش آلزایمر و زوال عقل در ایران به صدا درآمد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری روی میز کمیسیون اجتماعی مجلس سیل ارتباط سبزوار با مرکز بخش "روداب" را قطع کرد (۲۱ اردیبهشت) جزییات کمتر شنیده شده پرونده یسنا از زبان خبرنگاری که گم شدن او را رسانه‌ای کرد نجات رانندگان نیسان و وانت از درون سیلاب توسط آتش نشانان (۲۱ اردیبهشت) ممنوعیت‌های دارویی سفر حج اعلام شد رییس سازمان نظام پزشکی مشهد: متوسط رشد تعرفه سالانه در حدود ۲۱ درصد است و نرخ تورم ۵۰ درصد آیا مدارس مشهد فردا (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا مدارس تهران فردا (شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟
سرخط خبرها

پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در روز سه‌شنبه (۱۰ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۹۰۲۱
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
  • ۲
پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در روز سه‌شنبه (۱۰ بهمن ۱۴۰۲)
داده های اداره کل هواشناسی خراسان رضوی نشان می دهد هوای استان در روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن، ابری و مه آلود همراه با بارش باران و برف و افزایش باد خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، داده های اداره کل هواشناسی خراسان رضوی نشان می دهد هوای استان در روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن، ابری و مه آلود همراه با بارش باران و برف و افزایش باد خواهد بود.

گفتنی است با ادامه فعالیت سامانه ناپایدار بر روی استان، کماکان تا صبح چهارشنبه بارش باران و برف همراه با تشکیل مه و کاهش دید خصوصا در نیمه شمالی استان و در نواحی بادخیز افزایش سرعت وزش باد ادامه خواهد داشت.

همچنین طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه موقتا از میزان ناپایداری‌ها کاسته شده و در نواحی مرتفع و کوهستانی استان بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود. مجددا از اواخر وقت پنج‌شنبه سامانه‌ بارشی دیگری استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. ضمن اینکه کاهش دمای هوا تا پایان هفته در استان ادامه خواهد داشت.

حداقل دمای هوای فردا ۱ و حداکثر دما ۵ درجه سلسیوس خواهد بود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
1
2
برای تبلیغ چرانیم بوت زنانه نمیزارین لطفا زنانه هم بزارین
مهدیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
0
0
بینندگان عزیز
سه شنبه ده بهمن از مشهد باهاتون صحبت میکنم
هوا کاملا افتابی???
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->